Om FanTravel
Vi har år for år vokset os større og stærkere, med en mindre undtagelse i form af de 14 måneder uden ét eneste salg under Corona. Den del er heldigvis fortid nu og vi er allerede godt videre fra dette. 2022-2023 sæsonen var den hidtil bedste i vores korte historie med næsten 4.000 rejsende, som alle fik fantastiske oplevelser rundt omkring i Europa på alle de store stadions. I sommeren 2023 lancerede vi den nyeste udgave af FanTravel, der bl.a. byder på et helt nyt univers med spritnyt design, samt funktioner som skal gøre det endnu lettere og mere overskueligt for jer som rejsende.
Fleksibilitet er et absolut nøgleord for os, for selvfølgelig har vi kontortider for vores hovednummer og selvfølgelig har vi standardpakker på hjemmesiden, men vi stræber alligevel efter fleksibilitet i alt vi gør. Derfor står det også altid meget højt på vores liste, at vi altid skal besvare kundehenvendelser så hurtigst som muligt, uanset tidspunkt på dagen og uanset ugedag. Derudover skal vi også levere de mest fleksible rejser, hvor vi sammensætter dem lige nøjagtigt som I ønsker dem – lige bortset fra hvis I ønsker billetter i løssalg, den del kan vi ikke klare og er vi ikke fleksible i forhold til. Så det er vores mission at levere fleksibilitet ved at stå til rådighed når du som kunde har brug for det og ikke først flere dage efter, samt ved at levere et produkt der kan være skræddersyet lige nøjagtigt efter jeres behov og ønsker.
Vi prioriterer altid ærlighed og åbenhed fremfor profitmaksimering, og har derfor absolut ingen interesse i at sælge varen for dyrt eller skjule noget for måske lige at lokke et salg eller mersalg ud af vores kunder. Det er dog ingen hemmelighed at rejse- og oplevelsesbranchen er en meget variabel størrelse. Derfor vil der være tilfælde hvor, man eksempelvis har set én pris i starten af september, som så allerede har ændret sig i starten af oktober. Vi sætter en stor ære i altid at forsøge og levere det bedste produkt, til den bedste pris. Derfor monitorerer vi markedet hver eneste dag, mere eller mindre manuelt, således det produkt I har kig på, altid er up-to-date og kontrolleret af andet end blot en robot. Er der nogle ting der er billigere eller bedre man som rejsende selv kan stå for, det kunne f.eks. være flybilletter i relevante rejseperioder, ja – så giver vi hellere et godt råd med på vejen, fremfor at sælge vores rejsende en bøvlet og for dyr tur.
Antal og alder er ingen hindring for at tage med os, vi sender i løbet af en sæson alle typer af grupper og personer afsted. Det er alt lige fra vennegruppen på 2 personer, til tipsklubben på 20 personer og det er også alt fra den lille sponsor i den lokale fodboldklub og til FC København.
Så uanset om man er alene mand på eventyr for at se sit yndlingshold i Premier League, favorit racerkører på en Formel 1-tur, eller virksomheden der tager på kombineret inspirations-, teambuilding og hyggetur til Rom, så er antallet ingen hindring og vi stræber altid efter at levere samme service uanset hvilken af kategorierne du som kunde passer ind i. Den eneste klare anbefaling vi har er, at hvis I skal have børn med på tur gennem os, så skal de have en bestemt alder før vi mener det er forsvarligt at have dem med på de store stadions med mange mennesker og meget larm. Dette gør vi fordi, vi mener det er den bedste service at kunne levere, at være ærlig omkring det og hellere vente et par år med salget til barnet er gammelt nok end at I kommer afsted og får en halvdårlig oplevelse.
Tryghed og garanti er det vigtigste, for vi ved at der kan være usikkerhed forbundet med køb af rejser der inkluderer billetter til store events. Specielt fordi, at mange enten kender nogle eller har hørt andre skrækhistorier om folk der enten ikke har fået deres billetter, eller der har været noget galt med billetterne. Derfor samarbejder vi udelukkende med officielle kanaler, så vi ved, at der er 100% garanti for at du som kunde altid får det bestilte og aftalte hos os. Vi sætter derfor også en stor ære i besvare alle spørgsmål der omhandler disse emner hurtigt, så vi kan få afværget alle former for tvivl der måtte være. Dermed føler vores kunder sig trygge hele vejen fra bestilling af rejsen og til hjemkomst efter rejsen. Udover dette, så arbejder vi også ud fra et motto om, at vi udelukkende skal designe og planlægge ture og rejser som vi selv ville tage på. Det er vores måde at levere en tryghed i, at det hele er OK og du som kunde ikke lander på et hotel langt væk fra alt – med mindre du specifikt har ønsket dette, for så er vi tilbage ved fleksibiliteten, som vi altid leverer på.
Vi hos FanTravel lever for at skabe de bedst mulige oplevelser, og for mange endda oplevelser for livet.