Læs venligst vores FAQ før du sender os en besked – det kan være du finder svaret her.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL (FAQ)

Kan jeg nøjes med at købe billetterne?

Vi kan ikke sælge billetter i løssalg. Det betyder, at vi som minimum skal kombinere jeres fodboldbilletter med én overnatning, så det bliver en pakkerejse.

Jeg ønsker at lave en forespørgsel på en kamp, hvordan gør jeg det?

Du kan udfylde vores forespørgselsformular (klik her), hvor du ved at svare på et par uddybende spørgsmål gør det nemmere for os at komme med det bedst mulige svar. Vi bestræber os altid på at besvare forespørgsler indenfor 24 timer.

Hvordan modtager jeg mine billetter?

Leveringen af jeres billetter varierer fra klub til klub. Den kan foregå på én af følgende måder:

  • E-Tickets der sendes i ugen op til pr. mail
  • Afhentning på Ticket Office
  • Levering til hotel

Fra 2021/2022 sæsonen vil næsten alle billetter blive leveret som E-Tickets, der sendes pr. mail i ugen op til kampen. Det vil ligeledes tydeligt fremgå af jeres bookingbekræftelse, hvordan vi forventer at jeres billetter vil blive leveret.

Kommer vi til at sidde sammen på stadion?

Der gælder forskellige regler for antallet af siddepladser sammen, afhængig af om I bestiller alm. billetter eller hospitality billetter. Bestilles der hospitality billetter vil I altid være garanteret siddepladser sammen uanset antal. Bestilles der almindelige billetter, hvor der ikke inkluderer andet end indgangen til stadion, så varierer dette fra klub til klub. Vi henviser altid, til at læse nærmere på produktsiden for den pågældende kamp, hvor det altid vil være angivet hvor mange siddepladser sammen vi kan garantere. Bestilles der til 2 personer, vil I altid være garanteret pladser sammen.

Hvornår modtager jeg min bookingbekræftelse?

Kort efter bestilling på hjemmesiden modtager du en bekræftelsesmail på at vi har modtaget bookingen. Indenfor 1-3 hverdage herefter sender vi den endelige bekræftelse på jeres køb (bookingbekræftelse) med alle nødvendige detaljer.

Skal jeg betale det fulde beløb med det samme?

Ja. Bestillinger gennem os skal som udgangspunkt betales med det fulde beløb ved reservation.

I nogle tilfælde kan vi dog godt lave undtagelser og aftaler om, at der kun betales depositum og restbeløbet herefter betales 1-3 måneder før afrejsetidspunktet. Hvis I ønsker sådan en aftale, så kontakt os og spørg inden booking.

Tilbyder I gruppe/børne rabat?

Vi kan ikke tilbyde nogle former for børnerabatter eller lignende, da priserne er de samme uanset alder.

I forhold til grupperabat, så vil priserne i udgangspunktet også være de samme uanset om i er 2 eller 20 der skal afsted. Med grupper på mere end 4 personer bliver der dog oftest lavet et skræddersyet tilbud, hvorfor priserne kan variere lidt.

Er der fly med i jeres pakkerejser?

Nej. Og vi tilbyder desværre heller ikke muligheden for tilkøb af flybilletter. Skulle du ønske hjælp til at finde den løsning der passer bedst til dig, så tag endeligt fat i os og så hjælper vi glædeligt.

Send os en besked - vi svarer hurtigt!