Læs venligst vores FAQ før du sender os en besked – det kan være du finder svaret her.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL (FAQ)

Kan jeg nøjes med at købe billetterne?

Vi sælger ikke billetter i løssalg og der kan ikke laves nogle undtagelser for dette. Det betyder, at alle køb gennem os vil være som en pakke der inkluderer minimum én overnatning.

Jeg ønsker at lave en forespørgsel på en kamp, hvordan gør jeg det?

Du kan udfylde vores forespørgselsformular (klik her), hvor du ved at svare på et par uddybende spørgsmål gør det nemmere for os at komme med det bedst mulige svar. Vi bestræber os altid på at besvare forespørgsler indenfor 24 timer.

Hvordan modtager jeg mine billetter?

Leveringen af jeres billetter varierer fra klub til klub. Den kan foregå på én af følgende måder:

  • E-Tickets der sendes i ugen op til pr. mail
  • Afhentning på Ticket Office
  • Levering til hotel

For 2022/2023 sæsonen er det forventningen at mere eller mindre alle billetter bliver leveret som E-Tickets der kan printes ud og/eller mobilbilletter der kan fremvises direkte fra telefonen ved indgangen. Det vil ligeledes altid være angivet på jeres bookingbekræftelse, hvordan og hvornår I ca. vil modtage billetterne.

Kommer vi til at sidde sammen på stadion?

Som udgangspunkt vil I altid komme til at sidde sammen uanset antal. Der gælder dog undtagelser for visse klubber hvor, at vi kun kan garantere billetter i par. Dette vil dog være tydeligt angivet i forbindelse med bookingprocessen såfremt det er tilfældet. Her vil det heller ikke være muligt at købe til 3 personer på forhånd, da vi på den måde kan sikre at folk er indforstået med, at billetterne kan ende med ikke at være sammen. Bestilles der til 2 personer, vil I altid være garanteret pladser sammen uanset hvad.

Hvornår modtager jeg min bookingbekræftelse?

Umiddelbart efter booking via hjemmesiden modtager du en bekræftelsesmail på at vi har modtaget bookingen. Indenfor 1-3 hverdage herefter sender vi den endelige bekræftelse på jeres køb (bookingbekræftelse) med alle nødvendige detaljer omkring billetter og hotelovernatning(er).

Skal jeg betale det fulde beløb med det samme?

Hvis det er angivet i forbindelse med bookingen at der skal betales det fulde beløb, så kan vi i udgangspunktet ikke afvige fra dette. Der vil dog også være kampe, hvor der er lang tid til afrejsedatoen, hvor vi kun opkræver betaling af depositum i forbindelse med reservationen.

Afhængig af det enkelte tilfælde kan vi godt lave undtagelser og aftaler om, at der kun betales depositum for andre kampe end og restbeløbet herefter betales 1-3 måneder før afrejsetidspunktet.

Hvis I ønsker sådan en aftale, så kontakt os og spørg inden booking.

Tilbyder I gruppe/børne rabat?

Vi kan ikke tilbyde nogle former for børnerabatter eller lignende, da priserne er de samme uanset alder.

I forhold til grupperabat, så vil priserne i udgangspunktet også være de samme uanset om i er 2 eller 20 der skal afsted. Med grupper på mere end 4 personer bliver der dog oftest lavet et skræddersyet tilbud, hvor priserne kan variere lidt fra hjemmesideprisen.

Er der fly med i jeres pakkerejser?

Nej. Og vi tilbyder desværre heller ikke i udgangspunktet muligheden for tilkøb af flybilletter.

Send os en besked - vi svarer hurtigt!