REGLER & VILKÅR VED KØB AF BILLETTER:

Bemærk, at disse regler udelukkende er gældende ved køb af billetter og gældende uanset hvilken billettype der er købt. Har du købt, eller påtænker du at købe en pakkerejse, så gælder der andre regler – klik her for at læse dem.

1. BESTILLING:
Enhver bestilling af fodboldbilletter er bindende og der er ingen retur- eller fortrydelsesret i forbindelse med købet jævnfør forbrugeraftalelovens §9, stk. 2 nr. 2. Derfor kan køb af billetter heller ikke hverken annulleres, opgraderes eller refunderes. Vi sælger billetter med det formål, at du får adgang til den pågældende begivenhed i den pågældende runde af turneringen, derfor vil billetterne også altid være gældende til den pågældende begivenhed uanset spilletidspunktet og ændringerne heri. Navnet forbundet med billetkøbet er dog ikke bindende og der vil være mulighed for at ændre dette helt indtil 7 dage før kick-off.

Vi forbeholder os retten til, indenfor 24 timer i forhold til bestillingstidspunktet, at annullere bookingen. Dette kan forekomme hvis der er udsolgt, hvis vi ikke kan garantere de bestilte pladser eller hvis der er væsentlige ændringer i forbindelse med afviklingen af begivenheden. Vi forsøger altid at holde hjemmesiden opdateret med de korrekte priser og den opdaterede tilgængelighed, hvorfor en endelig bekræftelse på bestillingen af billetter også oftest modtages pr. mail få timer efter bestilling.

Ønsker I at bestille billetter til mere end 4 personer i én ordre, så bedes I venligst kontakte os før bestillingen, så vi kan assistere jer, samt garantere den bedst mulige løsning. I langt de fleste tilfælde vil dette ikke være nogen udfordring.

2. BILLETLEVERING:
Før bestillingen af billetterne fremgår det altid, hvordan I vil modtage jeres billetter til kampen under billetinformation. Denne information vi også blive sendt kort efter bestillingen i den endelige bookingbekræftelse. Leveringsmetoderne er ikke ens for alle klubber, hvorfor billetleveringen kan foregå på én af følgende måder: E-Tickets, Mobilbilletter, afhentning af billetter på klubbens billetkontor ved stadion, afhentning på lokation centralt i byen eller levering til jeres hotel. I langt de fleste tilfælde vil det være muligt at få leveret billetterne til jeres hotel, mod et mindre leveringsgebyr. Fremgår det som standard leveringsmulighed, at billetterne bliver leveret til jeres hotel er dette gebyr allerede indregnet i billetprisen og vil ikke blive opkrævet efterfølgende.

3. KAMPDATOER & SPILLETIDSPUNKTER:
Vi forsøger altid at holde hjemmesiden opdateret med de korrekte kampdatoer og spilletidspunkter, ligesom det vil fremgå om kampene er endeligt fastlagt eller ej. Det er kundens ansvar at kontrollere de endeligt fastlagte spilledatoer og kick-off tidspunkter, da informationen på hjemmesiden kun er vejledende. Det er ligeledes kundens ansvar at være opmærksom på eventuelle ændringer heri. Yderligere information omkring fastlæggelse af kampe kan læses ved at klikke her.

4. SIDDEPLADSER PÅ STADION:
Der gælder forskellige regler for antallet af siddepladser sammen, afhængig af om I bestiller alm. billetter eller hospitality billetter. Bestilles der hospitality billetter vil I altid være garanteret siddepladser sammen uanset antal. Bestilles der almindelige billetter, hvor der ikke inkluderer andet end indgangen til stadion, så varierer dette fra klub til klub. Vi henviser altid, til at læse nærmere på produktsiden for den pågældende kamp, hvor det altid vil være angivet hvor mange siddepladser sammen vi kan garantere.

Bestilles der til 3 personer, og det er angivet at vi eksempelvis kun kan tilbyde billetter sammen i par, så vil vi altid før endelig bekræftelse kontakte jer, for at få jeres bekræftelse på, at I er indforstået med, at I med stor sandsynlighed ikke kommer til at sidde sammen alle 3. Det er vigtigt, at I kontakter os før bestilling, hvis I vil være garanteret at I alle sidder sammen til kampe hvor vi eksempelvis har angivet, at vi kun kan garantere billetter sammen i par.

Ved bestilling af alm. billetter gør vi opmærksomme på, at pladserne kan være blevet opgraderet ved den endelige modtagelse af billetterne. Eksempelvis kan kortside billetter blive opgraderet til langside billetter, eller lignende. Langside pladser vil aldrig blive opgraderet til kortside pladser. Har man før køb gjort udtrykkeligt opmærksom på hvor man ønsker at sidde, og fået dette bekræftet, så vil pladserne aldrig blive opgraderet.

Ved bestilling af hospitality billetter, kan der i meget sjældne tilfælde forekomme ændringer af hvor førkamps-arrangementet bliver afholdt. Dette kan være tilfældet hvis kampdatoen bliver ændret og afholdelsesstedet er booket til andet arrangement på den nye dato.

5. OPFØRSEL PÅ STADION OG/ELLER TIL HOSPITALITY ARRANGEMENTER:
Vi kan ikke holdes ansvarlige for billetkøbers opførsel. Bliver det gældende stadion- eller hospitalityreglement ikke overholdt er det udelukkende kundens ansvar, hvis der eksempelvis bliver nægtet adgang til stadion eller arrangementet pga. utilstrækkelig opførsel, for høj promille, ikke overholdt dresscode (herunder at bære udeholdets merchandise) eller lignende.

6. PERSONOPLYSNINGER I FORBINDELSE MED BILLETKØB:
I forbindelse med gennemførslen af billetkøb, skal vi bruge diverse personoplysninger for at kunne gennemføre bestillingen. Vi skal bruge jeres fulde navn, som det er angivet i jeres pas. Vi skal bruge jeres fødselsdato for at sikre, at I er minimum 18 år gamle. Vi skal bruge en mailadresse som vi kan sende bookingbekræftelse samt andet nødvendig information til og vi skal bruge et telefonnummer, så vi kan kontakte jer hvis dette bliver nødvendigt.
Vi beder kun om de oplysninger som er nødvendige for os og alle oplysninger vil blive fortroligt opbevaret. Vi sletter alle oplysninger fra vores database ved afslutningen på sæsonen billetkøbet er foretaget i.

7. KONTAKT OS:
Skulle der være spørgsmål til ovenstående eller uklarheder omkring hvordan reglerne helt præcist er i et givent scenarie, så tøv ikke med at tage fat i os på kontakt@fantravel.dk eller ved at udfylde formularen lige her.