COVID-19 RESTRIKTIONER – HVAD BETYDER DETTE FOR MIN BESTILLING?

På grund af den fortsatte usikkerhed omkring COVID-19 og restriktioner for tilskuere, har vi valgt at lave en række tiltag, som skal sikre jer hvis jeres bestilling bliver påvirket af dette.

Det er planen, at der fra oktober åbnes op for 20-30% kapacitet på alle stadions i England, et tal der forventes øget måned for måned herefter afhængig af udviklingen. Vi har samtidigt fået bekræftet, at vi har muligheden for at garantere jer hospitality billetter til kampene fra oktober måned af. Dette har vi naturligvis valgt, hvilket også betyder at køb til kampene fra oktober måned og frem vil være bestillinger helt som normalt, med mindre stadionkapaciteten begrænses yderligere fra de 20-30% der åbnes op for til oktober.

Vi ved ligeledes, at der er en masse spørgsmål i forbindelse med eventuelle bestillinger, hvorfor vi nedenfor har forsøgt at besvare nogle af de spørgsmål vi tænker bliver de mest gængse, og samtidigt også lige et par enkelte ting som I skal være opmærksomme på. Nedenstående gør sig gældende for alle bestillinger, med mindre andet er tydeligt angivet eller aftalt pr. skrift:

  • Så længe der er kapacitetsbegrænsninger på diverse stadions vil vi kun kunne tilbyde hospitality løsninger, da det er disse vi er garanteret vil blive åbnet i forbindelse med den begrænsede åbning af stadions.
  • Det kan forekomme, at der kommer ændringer i de åbne hospitality områder løbende i sæsonen, hvorfor vi forbeholder os retten til at ændre den bestilte hospitality løsning til en anden, der som minimum er tilsvarende i forhold til plads på stadion og indhold. Oftest vil en ændring betyde en opgradering. Såfremt det skulle ende med en nedgradering (det bør ikke ende med at være tilfældet på noget tidspunkt), så vil der blive kompenseret herfor i form af et passende prisafslag på rejsen.
  • Hvis der indføres nye restriktioner efter åbningen af stadions i oktober, og dette betyder der igen skal spilles uden tilskuere og jeres rejse bliver påvirket, så vil I modtage en refundering indenfor 24 timer af det fulde beløb betalt.
  • Såfremt Udenrigsministeriet skulle fraråde ikke-nødvendige rejser til Storbritannien i perioden, hvor I skulle have været afsted vil jeres rejse blive refunderet. I dette tilfælde, kan en beslutning om annullering og refundering dog først endeligt foretages 48 timer før afrejse.
  • Vi bestræber os altid på, at holde jer kunder så informeret som muligt omkring ændringer i situationen, som kan have betydning for jeres rejse.
  • Vi anbefaler på det kraftigste, at I inden afrejse sørger for, at I har en gældende rejseforsikring.

HAR DU STADIGVÆK SPØRGSMÅL?
Skulle du stadigvæk have spørgsmål efter at have læst ovenstående, eller er der noget du er i tvivl om, så tøv ikke med at tage fat i os på kontakt@fantravel.dk eller lige her.